ResMed AirView jako narzędzie do zarządzania terapią pacjentów | ResMed Polska

AirView™ to platforma do zarządzania terapią pacjentów

AirView łączy się z urządzeniami do snu, wentylacji i terapii wysokoprzepływowej (HFT), dzięki czemu można zarządzać i wspierać pacjentów korzystających z tych różnych terapii za pośrednictwem tej samej platformy.

AirView umożliwia przeglądanie informacji o urządzeniach i terapii w czytelnych raportach i pulpitach nawigacyjnych – czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o tych funkcjach i sposobach ich wykorzystania.

System zarządzania terapią dla aparatów CPAP i respiratorów firmy ResMed

Zaawansowane funkcje AirView w terapii bezdechu sennego

AirView - funkcje dla wentylacji

Połączenie AirView i myAir poprawia compliance pacjentów

AirView-dane-zarządzanie-integracja-interoperacyjność-ResMed

Pacjenci leczeni aparatem CPAP korzystający z myAir i monitorowani za pomocą AirView w ciągu pierwszych 90 dni stosowali się do zaleceń w 87%.1
Aby uzyskać więcej informacji na temat myAir, prosimy o kontakt z przedstawicielem firmy ResMed.

Zainteresowany AirView? Zapytaj o demo lub zarejestruj się

Jeżeli chciałbyś zobaczyć, jak działa AirView, przedstawiciel ResMed przeprowadzi Cię przez prezentację online lub możesz zarejestrować się już teraz, aby od razu zacząć z niego korzystać.

 

AirView - często zadawane pytania

AirView to aplikacja, której nie pobiera się – wystarczy uzyskać do niej dostęp online za pośrednictwem przeglądarki internetowej – sprawdź specyfikacje przeglądarki poniżej w ostatnim pytaniu FAQ.

Prosimy o kontakt z przedstawicielem ResMed, który będzie w stanie przedstawić informacje na temat cen.

Zapytaj przedstawiciela ResMed o prezentację online lub zgłoś się tutaj. Udostępniamy również filmy instruktażowe które wyjaśniają funkcje AirView.

Nasz zespół obsługi klienta jest dostępny pod adresem support.airview@resmed.eu.

Obejrzyj film instruktażowy dotyczący zdalnej zmiany ustawień urządzenia tutaj.
Należy pamiętać, że ta funkcja jest dostępna tylko dla urządzeń Air10 i Lumis.

Tak, zapoznaj się z naszymi samouczkami wideo i Przewodnikiem rozwiązywania problemów dla urządzeń Air10 oraz Lumis. Aby uzyskać pomoc dotyczącą urządzeń Stellar i Astral, skontaktuj się z support.airview@resmed.eu

Na naklejce z tyłu urządzeń Air10 i Lumis.

Masz dwie możliwości: kliknij „Uzyskaj dostęp do pliku pacjenta” na stronie Wszystkie terapie i podaj trzy kluczowe informacje: datę urodzenia pacjenta, numer urządzenia i numer seryjny urządzenia. Możesz też poprosić świadczeniodawcę opieki danego pacjenta o udostępnienie linku do karty pacjenta.

RCM to skrót od ResMed Connectivity Module. Moduł ten podłącza się do respiratora Stellar lub Astral, aby umożliwić bezprzewodowe połączenie z AirView. Moduł wysyła dane z urządzenia do AirView, dzięki czemu można zdalnie zarządzać bardziej wymagającymi wentylowanymi pacjentami.

Jest to system, który umożliwia przesyłanie danych z kart SD urządzeń terapeutycznych lub pamięci USB

Wymagania sprzętowe

  • Komputer PC – procesor Pentium 1,6 GHz lub szybszy z aktywnym połączeniem internetowym
  • Pamięć – 500 MB RAM lub więcej
  • Rozdzielczość ekranu – 1024 x 768 (minimum)
  • Czytnik kart SD (wymagany do pobierania danych z karty danych)
  • Port USB

Wymagania dotyczące systemu operacyjnego
Jeden z poniższych:

  • Microsoft® Windows 7 32- i 64-bitowy (Home Premium i Professional)
  • Microsoft® Windows 8.1 (Home Premium i Professional)
  • Microsoft® Windows 10 (Home Premium i Professional)

Przeglądarki
Jedna z poniższych:

  • Mozilla Firefox™ 42.0 lub nowsza
  • Google Chrome™ 86.0 lub nowsza
  • Microsoft Edge™ 87.0 lub nowsza

Wymagane dodatkowe oprogramowanie
Poniższe programy (lub ich odpowiedniki), choć nie są niezbędne, są konieczne do pobierania danych kart i przeglądania wyeksportowanych danych i raportów z AirView.

  • Microsoft™ Office Excel™ 2007 lub nowszy
  • Adobe™ Acrobat™ Reader 10.0.1 lub nowszy
  • Oracle™ Java™ SE 8

Baza dokumentów

Broszura AirView

Niniejsza treść jest przeznaczona wyłącznie dla specjalistów opieki medycznej. Wszelkie ostrzeżenia i środki ostrożności, które należy wziąć pod uwagę przed i w trakcie korzystania z produktu, można znaleźć w e-pomocy AirView.

Referencje:

*Dane z urządzeń AirSense 11 są przesyłane do AirView w ciągu minuty od zdjęcia maski przez pacjenta. Dane z urządzeń Air10 są wysyłane godzinę po zakończeniu każdej sesji terapeutycznej. Podczas przetwarzania w chmurze mogą wystąpić dodatkowe opóźnienia. AirView współpracuje również z urządzeniami Stellar i Astral, gdy są one podłączone do modułu bezprzewodowego. W tej konfiguracji dane są przesyłane raz dziennie, o ustalonej godzinie. Dane na żądanie można włączyć dla urządzeń Astral i Stellar. Skontaktuj się z przedstawicielem ResMed, aby dowiedzieć się więcej.

**Dostępne tylko dla urządzeń Air 10, Air 11, Lumis i Lumis HFT.

***Ustawienia AirView mogą być zmieniane wyłącznie przez lekarza lub zgodnie z jego zaleceniami, po analizie danych terapii. Należy pamiętać, że zdalne zarządzanie ustawieniami terapii nie jest dozwolone we wszystkich krajach.

†AirView nie jest przeznaczony do zdalnego miareczkowania. Wszelkie zmiany ustawień terapii, które modyfikują istniejącą terapię, należy konsultować z lekarzem.

‡ Po sparowaniu z monitorem ResMed SpO2. Dostępne tylko dla modeli Lumis, Astral i Stellar.

  1. Malhotra A, Crocker ME, Willes L, Kelly C, Lynch S, Benjafield AV. Patient Engagement Using New Technology to Improve Adherence to Positive Airway Pressure Therapy: A Retrospective Analysis. Chest. 2018 Apr;153(4):843-850. doi: 10.1016/j.chest.2017.11.005. Objective ID: B170639.