AirView jako narzędzie do zarządzania terapią pacjentów | Resmed Polska

AirView™

to platforma do zarządzania terapią pacjentów

AirView łączy się z urządzeniami do snu, wentylacji i terapii wysokoprzepływowej (HFT), dzięki czemu można zarządzać i wspierać pacjentów korzystających z tych różnych terapii za pośrednictwem tej samej platformy.

AirView umożliwia przeglądanie informacji o urządzeniach i terapii w czytelnych raportach i pulpitach nawigacyjnych – czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o tych funkcjach i sposobach ich wykorzystania.

AirView Resmed software
AirView Resmed software

System zarządzania terapią dla aparatów CPAP i respiratorów firmy Resmed

Automatyczne przesyłanie danych każdego dnia

Polegaj na aktualnych, dokładnych danych podczas podejmowania decyzji dotyczących opieki nad pacjentami. Podłączone urządzenia Resmed automatycznie przesyłają dane urządzenia i terapii każdego pacjenta do AirView, codziennie lub na żądanie.* W razie potrzeby dane te można również przesłać za pomocą karty SD.**

Pulpity nawigacyjne z listą pacjentów

Czytelne, oznaczone kolorami pulpity nawigacyjne AirView umożliwiają przegląd compliance i terapii wszystkich pacjentów.

Funkcja zdalnej pomocy

Funkcja Remote Assist umożliwia dostęp do aktualnych informacji na temat problemów, jakie pacjenci mogą mieć ze swoimi urządzeniami w celu zdalnego rozwiązywania problemów.
Funkcja Remote Assist nie jest dostępna w przypadku urządzeń Stellar™, Astral™ i Lumis™ HFT.

Zdalny dostęp do ustawień urządzenia***

Przeglądaj i zmieniaj ustawienia terapii zdalnie, aby dostosować je do zmieniających się potrzeb pacjentów i wspierać proces leczenia od miareczkowania† po terapię długoterminową.
Funkcja zdalnej zmiany ustawień nie jest dostępna w urządzeniach Stellar, Astral i Lumis HFT.

Generowanie raportów

Zarządzanie terapią pacjentów można usprawnić, generując jednym kliknięciem raporty zgodności, terapii lub szczegółowe.

Zaawansowane funkcje AirView w terapii bezdechu sennego

Action Groups to funkcja monitorowania i zarządzania zaprojektowana w celu poprawy jakości opieki, którą można wykorzystać do uproszczenia zarządzania pacjentami z bezdechem sennym. Grupy pacjentów z bezdechem sennym, odzwierciedlają typowe problemy terapeutyczne i pozwalają ustawić wartości progowe terapii lub użytkowania. Ułatwia to określić i stwierdzić, kiedy pacjent ma problemy, które wymagają rozwiązania.
Dostępne dla urządzeń Air10™ PAP.

AirView - funkcje dla wentylacji

Dostęp, analiza i udostępnianie szczegółowych informacji: zaawansowane funkcje

Uzyskaj kompleksowy wgląd w terapię pacjenta dzięki interaktywnym narzędziom do raportowania na ekranie. Wizualizacja i wykrywanie różnic w trendach terapii dla wszystkich programów.

Zarządzanie przez wyjątki: funkcje ekspertów

Zarządzanie przez wyjątki wraz z interaktywnym raportowaniem może wzmocnić współpracę ze świadczeniodawcami oraz szybko identyfikować i rozwiązywać problemy związane z wentylacją dzięki rozszerzonym możliwościom zdalnego monitorowania.

Połączenie AirView i myAir poprawia compliance pacjentów

Pacjenci leczeni aparatem CPAP korzystający z myAir i monitorowani za pomocą AirView w ciągu pierwszych 90 dni stosowali się do zaleceń w 87%.1
Aby uzyskać więcej informacji na temat myAir, prosimy o kontakt z przedstawicielem firmy Resmed.

Zainteresowany AirView? Zapytaj o demo lub zarejestruj się

Jeżeli chciałbyś zobaczyć, jak działa AirView, przedstawiciel Resmed przeprowadzi Cię przez prezentację online lub możesz zarejestrować się już teraz, aby od razu zacząć z niego korzystać.

 

AirView - często zadawane pytania

AirView to aplikacja, której nie pobiera się – wystarczy uzyskać do niej dostęp online za pośrednictwem przeglądarki internetowej – sprawdź specyfikacje przeglądarki poniżej w ostatnim pytaniu FAQ.

Prosimy o kontakt z przedstawicielem Resmed, który będzie w stanie przedstawić informacje na temat cen.

Zapytaj przedstawiciela Resmed o prezentację online lub zgłoś się tutaj. Udostępniamy również filmy instruktażowe które wyjaśniają funkcje AirView.

Nasz zespół obsługi klienta jest dostępny pod adresem support.airview@resmed.eu.

Obejrzyj film instruktażowy dotyczący zdalnej zmiany ustawień urządzenia tutaj.
Należy pamiętać, że ta funkcja jest dostępna tylko dla urządzeń Air10 i Lumis.

Tak, zapoznaj się z naszymi samouczkami wideo i Przewodnikiem rozwiązywania problemów dla urządzeń Air10 oraz Lumis. Aby uzyskać pomoc dotyczącą urządzeń Stellar i Astral, skontaktuj się z support.airview@resmed.eu

Na naklejce z tyłu urządzeń Air10 i Lumis.

Masz dwie możliwości: kliknij „Uzyskaj dostęp do pliku pacjenta” na stronie Wszystkie terapie i podaj trzy kluczowe informacje: datę urodzenia pacjenta, numer urządzenia i numer seryjny urządzenia. Możesz też poprosić świadczeniodawcę opieki danego pacjenta o udostępnienie linku do karty pacjenta.

RCM to skrót od Resmed Connectivity Module. Moduł ten podłącza się do respiratora Stellar lub Astral, aby umożliwić bezprzewodowe połączenie z AirView. Moduł wysyła dane z urządzenia do AirView, dzięki czemu można zdalnie zarządzać bardziej wymagającymi wentylowanymi pacjentami.

Jest to system, który umożliwia przesyłanie danych z kart SD urządzeń terapeutycznych lub pamięci USB

Wymagania sprzętowe

  • Komputer PC – procesor Pentium 1,6 GHz lub szybszy z aktywnym połączeniem internetowym
  • Pamięć – 500 MB RAM lub więcej
  • Rozdzielczość ekranu – 1024 x 768 (minimum)
  • Czytnik kart SD (wymagany do pobierania danych z karty danych)
  • Port USB

Wymagania dotyczące systemu operacyjnego
Jeden z poniższych:

  • Microsoft® Windows 7 32- i 64-bitowy (Home Premium i Professional)
  • Microsoft® Windows 8.1 (Home Premium i Professional)
  • Microsoft® Windows 10 (Home Premium i Professional)

Przeglądarki
Jedna z poniższych:

  • Mozilla Firefox™ 42.0 lub nowsza
  • Google Chrome™ 86.0 lub nowsza
  • Microsoft Edge™ 87.0 lub nowsza

Wymagane dodatkowe oprogramowanie
Poniższe programy (lub ich odpowiedniki), choć nie są niezbędne, są konieczne do pobierania danych kart i przeglądania wyeksportowanych danych i raportów z AirView.

  • Microsoft™ Office Excel™ 2007 lub nowszy
  • Adobe™ Acrobat™ Reader 10.0.1 lub nowszy
  • Oracle™ Java™ SE 8

Filmy instruktażowe AirView

Informacje o pracy aparatów do terapii zaburzeń snu, wentylacji i terapii wysokoprzepływowej

Create and update patient record
Find Individual Patients
View Print Reports
Change prescription settings
Add and view notes
Wireless patients page

Troubleshoot device issues

(Air10 and Lumis devices)

AirView 2-step verification
Create and update locations
Create and update users
Create and update insurers
Create and update physician access
Create and update payor compliance options
Link a physician for interpretation

Szczegółowe informacje na temat terapii zaburzeń snu

Only available for Care Providers

Action Groups

Szczegółowe informacje na temat wentylacji

View device logs

(Astral, Stellar and Lumis devices)

Remote changes to Lumis device modes and settings
Access and analyse clinical data with ease
Save and share insights*

Streamline the management of ventilated patients

Multi-programmes
Data on demand
Alarm trouble shooting

Baza dokumentów

Broszura AirView

Zrób następny krok

Aby poprosić o demonstrację na żywo z udziałem członka naszego zespołu, wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą.

Odpowiedz na powyższe pytanie

Odpowiedz na powyższe pytanie

Odpowiedz na powyższe pytanie

Odpowiedz na powyższe pytanie

Mam już konto AirView *

Odpowiedz na powyższe pytanie

Klikając „Poproś o demo”, użytkownik wyraża również zgodę na przetwarzanie swoich danych przez firmę Resmed w celu zarządzania jego żądaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez Resmed można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Niniejsza treść jest przeznaczona wyłącznie dla specjalistów opieki medycznej. Wszelkie ostrzeżenia i środki ostrożności, które należy wziąć pod uwagę przed i w trakcie korzystania z produktu, można znaleźć w e-pomocy AirView.

Referencje:

*Dane z urządzeń AirSense 11 są przesyłane do AirView w ciągu minuty od zdjęcia maski przez pacjenta. Dane z urządzeń Air10 są wysyłane godzinę po zakończeniu każdej sesji terapeutycznej. Podczas przetwarzania w chmurze mogą wystąpić dodatkowe opóźnienia. AirView współpracuje również z urządzeniami Stellar i Astral, gdy są one podłączone do modułu bezprzewodowego. W tej konfiguracji dane są przesyłane raz dziennie, o ustalonej godzinie. Dane na żądanie można włączyć dla urządzeń Astral i Stellar. Skontaktuj się z przedstawicielem Resmed, aby dowiedzieć się więcej.

**Dostępne tylko dla urządzeń Air 10, Air 11, Lumis i Lumis HFT.

***Ustawienia AirView mogą być zmieniane wyłącznie przez lekarza lub zgodnie z jego zaleceniami, po analizie danych terapii. Należy pamiętać, że zdalne zarządzanie ustawieniami terapii nie jest dozwolone we wszystkich krajach.

†AirView nie jest przeznaczony do zdalnego miareczkowania. Wszelkie zmiany ustawień terapii, które modyfikują istniejącą terapię, należy konsultować z lekarzem.

‡ Po sparowaniu z monitorem Resmed SpO2. Dostępne tylko dla modeli Lumis, Astral i Stellar.

  1. Malhotra A, Crocker ME, Willes L, Kelly C, Lynch S, Benjafield AV. Patient Engagement Using New Technology to Improve Adherence to Positive Airway Pressure Therapy: A Retrospective Analysis. Chest. 2018 Apr;153(4):843-850. doi: 10.1016/j.chest.2017.11.005. Objective ID: B170639.