Serwis techniczny i naprawy urządzeń ResMed
Witamy w dziale Serwisu Technicznego ResMed, gdzie dążymy do stworzenia usług serwisowych, które dostarczają wartość i wiedzę naszym klientom. Serwis techniczny wspiera klientów i pacjentów dzięki naszym wiodącym na rynku innowacjom w zakresie usług i rozwiązaniom komercyjnym.
Lokalizacja autoryzowanych serwisów technicznych ResMed
Jesteśmy tutaj, aby pomóc! Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące wysyłania produktów ResMed do naszego centrum napraw i zwrotów, możesz skontaktować się z działem obsługi klienta tutaj.
Adres Serwisu Technicznego Resmed:
ResMed Polska
ul. Przyokopowa 26, Warszawa
tel. +48 788 263 946

Najczęściej zadawane pytania
Oferujemy bezpłatną naprawę lub wymianę produktów w okresie gwarancyjnym.
- Warunkiem dokonania naprawy jest uprzednie oczyszczenie i zdezynfekowanie (o ile jest to konieczne) urządzenia przez użytkownika. W przypadku braku spełnienia powyższego warunku ResMed zastrzega sobie prawo do obciążenia użytkownika kosztami wykonania tych czynności. W razie braku zgody użytkownika na ich dokonanie ResMed może odmówić wykonania naprawy gwarancyjnej.
Staramy się naprawiać wszystkie urządzenia do terapii zaburzen snu ResMed w ciągu 30 dni.
- Warunkiem dokonania naprawy jest uprzednie oczyszczenie i zdezynfekowanie (o ile jest to konieczne) urządzenia przez użytkownika. W przypadku braku spełnienia powyższego warunku ResMed zastrzega sobie prawo do obciążenia użytkownika kosztami wykonania tych czynności. W razie braku zgody użytkownika na ich dokonanie ResMed może odmówić wykonania naprawy gwarancyjnej.
Informacje o gwarancji na maskę ResMed, urządzenie CPAP lub inny produkt ResMed można również sprawdzić here.
Szczegółowe warunki gwarancji zostały dołączone do urządzenia.
Przed wysłaniem produktów ResMed do naprawy należy wykonać następujące czynności:
- Warunkiem dokonania naprawy jest uprzednie oczyszczenie i zdezynfekowanie (o ile jest to konieczne) urządzenia przez użytkownika. W przypadku braku spełnienia powyższego warunku ResMed zastrzega sobie prawo do obciążenia użytkownika kosztami wykonania tych czynności. W razie braku zgody użytkownika na ich dokonanie ResMed może odmówić wykonania naprawy gwarancyjnej.
- Zapakować produkt, który ma zostać zwrócony, w odpowiedniej wielkości pudełko wraz z wystarczającą ilością materiału ochronnego.
- Wydrukować etykietę zwrotną i umieścić ją na zewnątrz opakowania, z wyraźnie widocznym adresem dostawy i zwrotu.
- Prosimy o dołączenie materiałów eksploatacyjnych i/lub akcesoriów związanych z produktem tylko wtedy, gdy są one wadliwe.
Postępujemy zgodnie z 7-etapowym procesem, aby zapewnić, że urządzenia są naprawiane zgodnie z wysokimi standardami naszymi i naszych klientów:
- Czytamy każdą komunikację z klientem, aby w pełni zrozumieć jego potrzeby i pożądane rezultaty.
- Urządzenie jest testowane
- Nasze zespoły diagnozują problem
- Nasz zespół komunikuje się z klientem. Może to obejmować charakter problemu i wszelkie powiązane koszty naprawy.
- Po uzgodnieniu kosztów możemy przystąpić do naprawy problemu.
- Nasz zespół dokonuje wszelkich stosownych aktualizacji i dokonuje regulacji sprzętu.
- Przed odesłaniem do klienta sprzęt jest testowany w celu zapewnienia jego pełnej sprawności.
Jesteśmy tutaj, aby pomóc! Jeśli masz dodatkowe pytania dotyczące wysyłania produktów ResMed do naszego centrum napraw i zwrotów, możesz skontaktować się z działem obsługi klienta tutaj.
Adres Serwisu Technicznego Resmed:
ResMed Polska
ul. Przyokopowa 26, Warszawa
tel. + 48 22 539 22 00
Potrzebujesz więcej informacji?
Jeśli już jesteś klientem ResMed?
Skontaktuj się z przedstawicielem ResMed lub z naszym działem Obsługi Klienta
Nie jesteś jeszcze klientem ResMed?
Skontaktuj się z biurem ResMed, aby dowiedzieć się, jak możemy współpracować.